סתירה בדעת הרמב"ם מגדירה כי תשובה ממעשים היא תשובה קלה ותשובה מדעות רעות היא לא קלה. מצד שדעות רעות מסתירות מהחוטא כי הדעות הרעות, לדעתו
ביאור נפלא כיצד רשי בפרושו לשפוטו של מקרא אומר 'וליבי אומר'[1] וגם נפקותא מעשית כיצד אפשר לידע האם שגורה תפילה כסימן שתפילתו מקובלת. על מעשה
אם אין לך הסכמה עם עצמך שאתה יכול לשנות – מדוע שתחולל בעצמך שינוי שאליו עיניך נשואות. עיון קצר זה יגלה שאתה יכול. ותן לחכם
סוד פרה אדומה, עם פתחי הצצה אל שמץ סודה ,לדעת את הדרך לעלות מעלה מעלה על במותי ההצלחה. הבט להלן וראה יש עבודת ה'
א . באור הפרי חדש מדוע הלשון עד שירצה את חבירו ולא עד שיתרצה חבירו. וגם קושיה מדוע נלמד מאברהם הלכות מחילה בזמן שאבימלך לא
זמינים גם בווצאפ לכל שאלה
נציגנו זמינים גם במייל
אברהם בן דוד 12, בני ברק